۱۳۸۸ آبان ۹, شنبه

سیدمصطفی تاج زاده از زندان شریعتمداری را به مناظره فراخواند

سيد مصطفي تاجزاده روز گذشته در ملاقات با خانواده خود از ايشان خواست هيچگونه شکايتي از هيچ يک از اتهام زنندگان به او توسط وکلايش مطرح نشود.

به گفته فخرالسادات محتشمي پور همسر سيد مصطفي تاجزاده در ملاقات روز گذشته با ايشان پس از اين که برگه امضاء شده و تأييد شده وکالتنامه توسط زندان به ما داده شد آقاي تاجزاده از من خواست که هيچ شکايتي از طرف ايشان از کساني که طي مدت زنداني بودنشان انواع تهمت و افترا و بدگويي و پرونده سازي عليه وي را داشته اند نشود.
تاجزاده گفت: من هيچگونه شکايت شخصي ندارم و همه را به دادگاه عدل الهي واگذار مي کنم. شکايت من تنها از کساني است که حق مردم را پايمال کرده و مي کنند که پس از بيرون آمدن از زندان خودم پي گيري خواهم کرد.
وي همچنين براي حسين شريعتمداري که آتش افروزي هايش طي ساليان بر هيچ منصفي پوشيده نيست پيغام داد که اگر در خود اعتماد به نقس لازم را مي بيند براي مناظره اي زود هنگام در هر محل و ساعت و شرايطي که خود پيشنهاد دهد، آماده کند و اينجانب حاضرم از همين سلول انفرادي مستقيم به محل مناظر بيايم و بدون اين که نياز به تهيه و جمع آوري سند و مدرکي داشته باشم ثابت کنم که چه کسي طي اين سي سال بيشترين خدمت را به آمريکا و اسرائيل کرده است.
همسر تاجزاده اولين مواجهه آقاي تاجزاده را با برادرش که درست در زمان دستگيري ايشان تنها دخترش را از دست داده بود، بسيار تلخ و دردناک توصيف کرد و گفت ايشان تنها چيزي که از مرتضوي خواسته بوده دريافت خبري از وضعيت برادرزاده بيمارش بوده است که به علت عدم پاسخگويي او به قول خودشان چند شب متوالي نماز شب اول قبر براي او خوانده است.
محتشمي پور گفت: اي کاش همه ما براي محکم کردن مباني اعتقادي خود تلاش کنيم و حق بودن موت و قيامت و حشر را آن به آن گواهي دهيم که در اين صورت حق مردم را ضايع نخواهيم کرد. همسر تاجزاده همچنين گفت ايشان با اطمينان خاطر از قانوني بودن همه فعاليت هاي سي ساله اش، خدمتگزاري مردم را براي خود افتخار دانست و از من خواست اگر صلاح مي دانم با رسانه هاي خارجي مصاحبه نکنم و من هم به ايشان گفتم که او در داخل زندان از فضاي اختناق خبري حاکم بر رسانه هاي داخلي بي اطلاع است و نمي داند که ما ايرانيان مسلمان همچنان در کشور اسلاميمان از جريان سالم ارتباطات به دور هستيم و رسانه ملي همچنان ميلي عمل مي کند و خبرگزاري ها و مطبوعات دولتي با استفاده از بودجه بيت المال فقط تريبون يک جناح و سليقه خاص هستند و اتفاقاً با تحريکاتي که مي کنند بيش از همه آب به آسياب دشمنان ايران و اسلام و انقلاب مي ريزند.محتشمي پور وضعيت روحي همسرش را عالي ارزيابي کرد و گفت ايشان آمادگي کامل براي حضور در دادگاه و دفاع از خود دارد ولي متأسفانه هنوز با وجود ارجاع پرونده به دادگاه (شعبه 15) پرونده در اختيار وکلاي ايشان قرار نگرفته و ملاقاتي هم با موکل خود نداشته اند.

هیچ نظری موجود نیست: