۱۳۸۸ آبان ۹, شنبه

وزیر کشور دولت اصلاحات و دبیرکل حزب اعتماد ملی به دیدار محمد قوچانی رفتند

قوچانی گفت:اویل دوران بازداشت خیلی سخت بود چرا که بازجوها بر این گمان بودند که بیانیه های آقای کروبی را من می نویسم و وقتی به آنها گفتم که این بیالنیه ها را شخص کروبی می نویسد اوضاع بهتر شد.

وزیر کشور دولت اصلاحات و دبیرکل حزب اعتماد ملی به دیدار محمد قوچانی رفتند.
 در این دیدار که بعد از آزادی قوچانی از زندان صورت پذیرفت،وی توضیحاتی را در خصوص وضعیت زندان بیان کرد.
قوچانی گفت:اویل دوران بازداشت خیلی سخت بود چرا که بازجوها بر این گمان بودند که بیانیه های آقای کروبی را من می‌نویسم و وقتی به آنها گفتم که این بیالنیه‌ها را شخص کروبی می نویسد اوضاع بهتر شد.
همچنین در این دیدار مهدی کروبی ضمن ستایش از استقامت قوچانی گفت:بعد از بازداشت شما(قوچانی)آقای عباس عبدی چندین بار احضار و بازجویی شد به خاطر اینکه فکر می‌کردند بیانیه‌های من را ایشان می‌نویسد.
گفتنی است در این دیدار دکتر یزدی دبیرکل نهضت آزادی ایران،محمد توسلی،جواد امام،سعید شیرکوند ،خانواده عبدالله مومنی،زیدآبادی و تاجرنیا حضور داشتند.
محمد قوچانی بامداد جمعه،هشتم آبانماه بعد از تحمل 131 روز زندان با قرار وثیقه آزاد شد

هیچ نظری موجود نیست: