۱۳۸۸ آذر ۹, دوشنبه

جدید ترین تور سفارت گیری بسیج دانشجویی اعلام گردید

محبوب ترین قشر جامعه دانشجویی که اصبل ترین ونخبه ترین نفرات را جذب خود نموده و از صنف های مختلف تشکیل شده و قصد دارد تا 1000 نفر اول کنکور سال آینده را نیز از آن خود کند , جدید ترین برنامه تور یک روزه سفارت گیری خود را اعلام نمود .در این اعلامیه ضمن پشتیبانی ازشیرین عبادی برای دادن جایزه صلح نوبل خود به احمدی نژاد , تاکید شده که تا وقتی خود " مرگ " وجود دارد , " تهدید به مرگ " یعنی چه ؟ در دنباله این اعلامیه نفس گیر آمده :به دنبال پخش سرود شاهنشاهی در جمهوری اسلامی ونزوئلا به جای خمینی ای امام , بسیج اصناف مستقردر دانشگاهها , ضمن اجرای دو روز رزمایش در مقابل وزارت خارجه , برنامه گرفتن و بازسازی سفارت یمن را به اطلاع ملت بسیجی می رساند .
1) برای غافلگیر نمودن دشمن فرضی , برنامه های خود را اعلام نمی نماییم .
2) تمام دانشجویان اعم از صنف دوزندگان لباس تا پخش کنندگان شیشه و آینه , همگی در ساعت 7:30در مقابل سفارت یمن حضور داشته باشند . برادران و خواهرانی که دیر به مراسم برسند , از خوردن صبحانه معذور خواهند بود .
3) تجمع در مقابل " سفارت یمن " و برگزاری یک دوره فشرده تهیه و پرتاب " کوکتل مولوتوف " جهت حمله گازنبری به سفارت و آتش زدن آن . در این مدت تعدادی از برادران ضمن بالا رفتن از دیوار سفارت و تیر چراغ برق , حضار را سرگرم کرده و آمادگی جسمانی خود را به خواهران شدیدا ابراز می کنند .
4) با توجه به اینکه شعار ها قبلا هماهنگ شده است , در زمان آتش زدن سفارت , فقط شعار " مرگ بر موسوی " . و " وای اگر امام خامنه ای حکم جهادم دهد " باید زینت بخش این تجمع با شکوه باشد .
5) در راس ساعت 11 , تعدادی تخته سنگ و 5 کامیون آجر , در یک حرکت نمادین , به داخل سفارت یمن پرتاب و حکومت اسلامی را در آن لانه جاسوسی ایجاد خواهد شد . شعار توفنده , کوبنده و شتابنده" یمن شده کرب و بلا واویلا " پایان دهنده برنامه های تور سفارت گیری خواهد بود .
6) در پایان با برگزاری " نماز وحدت بخش میت " برای فردی که با لباس سبز از آن محل رد می شده است , برای صرف نهار به منزل آقا رفته وایشان ضمن نشان دادن " جای دشمن " , رهنمودهای لازم را برای روز 16 آذر خواهند داد .
شرایط نام نویسی در تور سفارت گیری یمن
---------------------------------
ارائه معرفی نامه از انجمن اسلامی بازار و حومه که به تایید هیئت موئتلفه رسیده باشد .با عنایت به اینکه برنامه شاد و مفرح " پرتاب کفش " هم داریم لذا خواهران و برادران باید از دو هفته قبل از شروع تور , از شستن جوراب و پاهای خود اکیدا خودداری کنند. اجر همگی با آقا .برای ثواب بیشتر از خواهرانی که دارای انواع عذرهای شرعی هستند , مثلا بینی شان از کیلومتر 100جاده استانبول - اردوغان نیز قابل مشاهده است , درخواست می شود با تمام وجودشان , برای هر چه باشکوه تر شدن مراسم , شرکت کنند .چون شرکت در این مراسم عرفانی - روحانی- انقلابی ازاد است , لذا مقدم همه گوسفندان عزیز را گرامی داشته و ارزوی بع بع خوبی برای آنها آرزومندیم .
هیئت بع بع کنندگان اسلام - جنوب شرق افسریه

هیچ نظری موجود نیست: